Svar

Anonym om Kom på att jag inte bloggat idag...:
Jag vet inte hur öppen du är med det här men om du själv vill så skulle inte du kunna berätta mer om din ätstörning? Jag skulle då tycka att det var jätteintressant att läsa.
Och vem var det som bestämde att du skulle vara hemma från skolan, eller var det du som ville det?
Förlåt om du kanske inte vill prata om det på bloggen och speciellt eftersom jag är feg som inte skriver namn ens men det skulle vara väldigt uppskattat om du svarade:)

Ni som inte redan här läst detta kan ju göra det :)
Det var en läkare på BUP som sa att jag var så svårt sjuk att jag var tvungen att vara hemma. Just då tyckte jag inte alls att jag var sjuk och jag tyckte bara att det var löjligt att jag skulle vara hemma. Men sen förstod jag hur allvarligt det verkligen var (är) och nu håller jag på att tillfriskna. Jag hoppas att få komma tillbaka till skolan snart, men det är några kilon kvar till dess.
Nåt mer du vill veta?

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback