NU FUNKAR DET!

Äntligen!
Tror både jag och Anna fick lite småpanik när bloggen inte fungerade. Ingen vet varför, men nu, nu jävlar är vi tillbaka! Idag har jag varit i skolan :) Ååååh va skönt det känns att äntligen kunna skriva det!
Går ju bara fram tills lunch, men hoppas snart på heldagar, så att jag kan komma tillbaka till vardagen for real.
Nu i eftermiddag har jag bara gjort SO Jesus med vänner...ja ni fattar, det där roooliga. Sen harjag sett lite partiledardebatt, som var rätt intressant. Gillar dock inte hur Åkesson får allt till invandrarnas fel.
Men jag diggar Lofven iaf, han är som en liten tomte, eller ett troll...hursomhelst är han som en människa som man kan relatera till, no stoneface ;) Ska slutta snacka om politik, då jag säkert kommer få hatkommentarer ;)
Här är mina kläder iaf, eller det som var i garderoben...
Det där är inte ens hälften av det jag har här hos mamma...ehehe. Ska nog sluta säga att jag inte har några kläder. Men det behövdes en REJÄL rensning. I mean look at this:
htc kvalla

Har väl rensat bort 10kg kläder ungefär, and it feels gooood!

Comments

fin blogg!:)

allt bra?

2012-05-07 // 18:54:08

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback