Min beställning kom idag!

Jippiee! Är superglad över att få testa detta, då jag verkligen har misshandlat mina ögonfransar pga olika anledningar i flera år. Kostar egentligen 499, men jag fick den för endast 279:- då jag hade en rabattkod ;) Ni får tycka vad ni vill, men jag är optimistisk till den då den verkar funka ;)
bild från Google
I morse gjorde jag en jävla massa läxa..pjuh, deckaren ligger på 1358 ord just nu och ska försöka fortsätta lite mer ikväll.
Efter tolv cyklade jag, Anna och Wilma till stan och få se vad köpte jag....?
N-A-T-H-I-N-G...ska hålla mig till sommarlovet, eller i allafall försöka ;) Sen for vi hem, åt glass, spelade spel och lyssnade på musik :)
Men i eftermiddag följde jag pappa och handlade och jag hittade min dröm-mugg!! Är helt supermegaasglad, bild kommer sen! :D
Ikväll tror jag att jag och Anna ska ses igen, vi får se vad vi hittar på.
//F

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback