Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av.

Trött. Jag är trött, så trött.
Vill egentligen bara somna om, men jag har fortfarande en uppsjö av läxor som ska göras.
Är helt seg i huvudet och jag är så omotiverad till att skriva deckaren. Jag vet inte hur lång den ska vara,eller när den ska vara renskriven och inlämnad. Detta är dömt att misslyckas.
pga orkbrist bjuder jag på en mobilbild

Igår gjorde jag läxa oh you dont say? Sen var jag med Anna, vi solade trots molnen och bara myste på utomhus. Musik och en fisade Ludde är ju alltid lika mysigt ;)
Sen vid fyra for vi och grattade min lillkusin och var där resten av "kvällen". Kusinerna tar verkligen musten ur mig, det går inte ens att förklara, alla är speciella på sitt sätt och jag var helt död när jag kom hem.
Idag ska jag bl a fara och titta på när min dansgupp har uppvisning! Åh, jag hade såå gärna velat vara med..menmen finns inget jag kan göra åt saken, så det är bara att luta sig tillbaka och njuta.
Nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan och duscha, för jag ser ut som ett troll.
Seeya

Comments

Den ska vara inlämnad nästa måndag (den 4de) och behöver endast vara 2-3 sidor! kan ha varit 3-4 också men tror de var 2-3 :)!

2012-05-20 // 15:14:55

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback