Friday I'm in love.

Jao. Jag föll för grupptrycket och skrev en rubrik om att det är fredag.
Idag stod jag i cafeterian med Simon på förmiddagen, försökte banka in lite fysik i skallen, lade upp fika fint på fat osv. Var inte så drygt som jag trodde att det skulle vara, men jag hade hellre haft vanliga lektioner.
Ikväll vet jag inte vad jag gör, blir nog att se hockey. Stiger fortfarande upp 6.20 every morning och är trött på kvällarna, så jag har inte så mycket till liv som de flesta andra skulle uttrycka sig. Men det har jag, det har bara inte riktigt tagit fart än, men jag längtar till sommaren, då jag förmodligen har återfått kontrollen och inte behandlas som en 5 åring längre.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback