8c

Vem i din klass..
Är snyggast:
Är sämst på matte:
Är de flesta lärarnas favoritelev:
Är bäst på musik:
Ser ut att vara mest deprimerad:
Har roligast röst:
Har snyggast klädstil:
Är omtänksammast:
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med:
Har betytt mycket för dig:
Saknar du att umgås med:
Verkar vara mest bortskämd:
Är mest irriterande:
Roligast:
Borde bli pilot:
Skrattar mest:
Uppskattar du:
Gör ofta din skoldag värre:
Är sportigast:
Är en läslus:
Hade du velat byta liv med för en dag:
Spelar hockey:
Är klassens clown:
Har snyggast kropp:
Är envisast:
Vem i din klass..
Är snyggast: De flesta är snygga. Vore lättare att säga vem som inte är det, men så taskig ska jag inte vara ;)
Är sämst på matte: alla i våran klass är smarta, så ingen.
Är de flesta lärarnas favoritelev: Jonathan&Emma
Är bäst på musik: finns oerhört många!
Ser ut att vara mest deprimerad: Kjell
Har roligast röst: Får ta reda på det!:)
Har snyggast klädstil: Emmy & Frida har ofta snygga kläder, men Filippa har nog den mest personliga stilen.
Är omtänksammast: Amei!
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med: Jag önskar att jag kände alla bättre...
Har betytt mycket för dig: Kommer alltid att ha någon speciell känsla för de som gick i samma klass som mig på sjungande.
Saknar du att umgås med: Har ju varit väldigt isolerad nu de senaste månaderna då jag har varit hemma, så de flesta.
Verkar vara mest bortskämd: har noll koll, säkert jag..
Är mest irriterande: De som käftar onödigt mycket, så att läraren blir sur och man får sluta tidigare;)
Roligast: Vet inte, om jag omgicks med alla, så skulle det vara lättare att svara.
Borde bli pilot: Kjell
Skrattar mest: Det är nog lättare att skriva vilka som skrattar minst...hah jag är en av dem. Men jag är inte lika lättroad som de andra;)
Uppskattar du: alla
Gör ofta din skoldag värre: Haha va? Kan inte komma på nån av kompisarna, men däremot finns det lärare. Nämner inga namn, men de i min klass fattar nog..
Är sportigast: Många av killarna iaf, Jonathan, Marcus, Anton, John osv.
Är en läslus: HAHAHa "läslus" så fult...ingen aning
Hade du velat byta liv med för en dag: finns flera
Spelar hockey: John
Är klassens clown: Magnus eller Lucas tror jag
Har snyggast kropp: de flesta
Är envisast: hmm...måste nog vara Filippa. Eller kanske inte envis, men bestämd ;)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback