What have I become?

Sitter i all ensamhet i min mormors soffa och lyssnar till tystnaden...
Jag vet att det säkert låter värsta forever alone, men det här är nog skönaste dagen på väldigt väldigt länge.
Eftersom jag i princip inte får göra nånting så har jag tänkt spendera dagen med mormor framför OTH (haha hon älskar det hon också) och det blir nog super. Är så oerhört less på mina föräldrar, så det var oerhört skönt att komma hit och få se några nya (gamla) ansikten.
Igår hade min klass anordnat ett disco på skolan och det verkade som att det blev riktigt lyckat! Va kul, synd att jag inte kunde vara där bara..:(
söt bild på Anna från Norran, för sisådär ett år sen ;)
puss

Comments

de sög att du inte var där!:( känns apkonstigt att inte vara hela klassen

vi fick iallafall in 7600 kronor!

2012-03-17 // 12:57:55

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback