The botten is nådd

Hej på er!
Förlåt att uppdateringen på bloggen suger, men jag antar att Anna är ute och njuter av friheten och jag har bara inte haft lust. Hehe. Jag är så trött på kvällarna och har inget liv längre och måste stiga upp 06.20 varje morgon, ja, jag tjatar om det.
Fick besök för några dagar sen av alltid lika snälla, glada och trevliga Amei och Emma som kom med krya på dig- presenter! Så snälla!♥
Förutom det så händer det inte så mycket just nu, jag pysslar på lite i mitt rum. Jag gör om lite grann och sådant.
Eller jo igår var jag på hockeyn :D for efter andra och såg tredje hemma av flera anledningar men seger blev det!
Haha, så jävla ful. Den bjussar jag på.
pösspöss

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback