Victoria's Secret

Alltså jag kom just till mamma och när jag öppnade brevlådan såg jag att mina VS trosor hade kommit!!! :D
Är överlycklig!
sorry, sorry för dåliga mobilbilder:
bak                                                                            bak
fram                                                                         bak

fram                                                                       fram
Jag vet inte om jag ens har skrivit att jag har beställt trosor därifrån, men det gjorde jag för några veckor sen. Det stod att de skulle komma i slutet av juni, men de har alltså redan kommit! :D
Alla passade, men ett par var inte med, det hade blivit nåt fel och det paret skulle komma senare ;)
Puss
//F

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback