True friendship comes when silence between two people is comfortable.

Tjohoo!
Sitter just nu och lyssnar på musik, kom hem för ett bra tag sen efter att ha varit på samtal.
Vi kom överens om ett (litet) antal nya träffar under sommalovet, inte så fasligt många så det känns rätt okej. Känner mig ändå ganska frisk nu, så lite löjligt känns det att sita där och nicka och "mm-a" åt all beröm jag får.
Men kroppen måste bli i ordning innan jag kan säga byebye BUP.
Hjälp! Vilken ska jag ta?!
Nog snackat om sjuka saker. I morgon ska jag vara med Anna och vi ska typ testa olika frillor inför skolavslutningen som är nästa fredag. Har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig :$ Ajajjaj, har ett vagt minne av att det var så här förra året också.
På lördag ska jag, Anna och Wilma ha nån slags myskväll :) Det blir säkert trevligt.
Har inte så mycket mer att berätta, förutom att jag längtar så in i helvete till nästa fredag!!
puss

Comments
» saga

du är sjukt vacker i båda!

Men den vita var finare;]

2012-06-08 // 07:57:57

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback