TONIGHT WE ARE YOUNG

Hade en jätterolig kväll igår!
Tack för bästa kvällen på länge tjejer!:D
Det började med att vi slutade tidigare än vanligt, något vi sedan fick skäll för. När vi hade slutat cyklade jag med Sofia på pakethållaren hem till mig och sen kom Emma, Emelie och Amei.
Sofia, Emelie och Amei
Efter att vi hade bestämt vad vi skulle se senare på kvällen, cyklade vi till stan. Vi gick runt, hängde nere vid älven och efter någon timme eller två kom Angelica och sen Alice.
Amei och Emma
Glada Sofia, med Emma och Emelies ben i bakgrunden.
oj finaste bilden på länge..inte alls krystat

här stod jag baklänges och fotade i rulltrppan, var nära på att ramla där ett tag..
fina tjejer - från vänster: Alice, Emma, Sofia, Amei, Angelica och Emelie

Jag tror att Alice och Sofia var de enda som köpte något.
Efter det trampade vi vidare mot Dallas, där alla åt kebabtallrik. 
tur att alla är beredda..

Vi hade tur som fick ett bord, men vi fick verkligen trängas ;) Vi skålade in sommarlovet (lite tidigt kanske) och sånt där trevligt.
Sen cyklade vi och köpte godis på ica och hemmakväll och sedan landade vi hemma hos mig med A Nightmare on Elm street och Dead Silence.
vi flyttade om oss sen. från vänter: Amei, Sofia, Alice, Angelica, Emelie och Emma.

Vi satt fem tjejer i en soffa hehe (Amei och Emma ville sitta i en säng bredvid istället ;) så svettigt var det! När alla (förutom Angelica då) har pirr i magen av nervositet.
Kul hade vi i alla fall, måste göras om snart!
Förlåt för kassa bilder, men orkade inte ta systemkameran.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback