Snabbt inlägg bara...

Varför kan man inte se statistiken??? Nån fler som har problems??
Aja iaf, ska göra ett snabbt inlägg bara.
I fredags hade jag och Sofia sjuuukt kul och vi cyklade runt hela stan och var i lekparker, på fotbollsplaner, käkade på max, var vid älven...och mycket mer. Vi gjorde även en drink i en hel vattenmelon! (Alkoholfri såklart) och myyyste fram till halv tre. Det kändes dagen efter då jag är van att somna tio, heheh.
Har efter det varit med Anna (as usual) hon fick damp på mig mig då jag blev allt för busig, hihih sorrysorry.
Till veckan ska jag åka buss helt ensam (?!) till mormor. Hur ska detta sluta? Lär ju somna och vakna i Haparanda eller nåt. Får tyvärr inte vara hos Sofia på midsommar, men jag hoppas att jag får träffa Saga istället då vi har en hel del  att prata om! 
Ska försöka sova nu och få bort huvudvärken
PUSS!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback