saknar dig, saknar vår lek den som vi gjorde du vet den

Anna for just och jag funderar på att göra en tidig kväll.
Vi har myst hela kvällen och har tittat igenom Frallanannas arkiv. Riktigt underhållande faktiskt! Man skrattar otroligt mycket åt hur man skrivit och vilka bilder man har lagt upp under dessa år.
I morgon ska jag förhoppningsvis med Anna på stan och jag vill verkligen köpa kläder, men det där satans presentkortet värt 600kr på H&M kommer inte förrän om någon vecka! Jag dööör, har inget att ha på mig på stadsfesten -.- Men livet leker och detta är bara början, känns som att jag har fått (kämpat mig till) en nystart i livet och den är välbehövlig! Saknar mina religiösa vänner....kom hem NU!
På torsdag kanske jag hänger med Anna, WIlma och en massa 98or till på stadsfesten, då de andra kommer hem förrän vid fyra och jag inte vill sitta hemma som en surkärring.
Nu ska jag ta och pussa på den bästa pojken i mitt liv!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback