Onödig fakta om mig:

  • Jag älskar att få komplimanger, men är väldigt dålig på att ta emot dem
  • Jag hatar tårta och allt annat med grädde
  • Jag har sett OTH sen jag var 6 år och Sex And The City sen jag var 10...
  • Jag vill flytta till USA
  • En gång såg jag mig inte för och sprang in i en hiss före en tant med rullator och märkte det först när jag hade tryckt på knappen. Jag hade dåligt samvete i timmar...
  • Jag älskar att styrketräna, det är något jag saknar just nu...
  • Jag har väldigt blandad musiksmak
  • Skinkost är min drog just nu...
  • Innan jag dör ska jag äga en Volkswagen New Beetle aka Bubbla
  • Jag hatar när folk snackar skit bakom någon annans rygg
  • Jag tycker det är fint att vara mörkhyad
  • Kan inte umgås med rasister/ homofober, alla har rätt att vara den de är
  • När jag var liten fick jag mardrömmar av filmen Spirited Away, där tjejens föräldrar förvandlades till grisar och jag drömde att mina också blev det.
  • Om du inte gillar mig, låtsas inte som att du gör det. Vi blir båda olyckliga i slutändan.
  • Jag vet inte vad jag skulle göra utan min mormor
  • Jag älskar att dansa
  • Jag tycker att det är jävligt ofräscht att röka. (no offence)
  • Jag har ingen aning om vad jag vill bli, det kommer att bli att välja program i nian
  • Jag tycker One Direction är sjuuukt överskattade, liksom Justin Bieber
  • Jag tycker att Gavin DeGraw är sjuuukt underskattad
  • Jag svär alldeles för mycket
  • När jag var liten hade jag väldiga humörsvängningar, ingen kunde bestämma över mig.
  • Jag har haft ett tufft år och jag önskar att jag kunde vrida tillbaka klockan och göra saker annorlunda

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback