Friends are relatives you make for yourself.

Dagen har gått relativt fort och vi har haft väldigt få vanliga lektioner. En för att vara exakt. SO, som jag och Sofia slamsade bort, haha. Men vi brukar ju vara så flitiga i vanliga fall och så hade vi vikarie så what the hell who cares?
Är väldigt irriterad på mamma då hon sabbade mina och Sofias planer inför midsommar -.-
Fan.
Men vi har ju Fredagen tillsammans Sof så vi får göra roliga, busiga saker då istället!
Jag känner att jag svär way too much här på bloggen, men då ska ni veta att jag svär ännu mer i verkligheten. Skriver svengelska typ hela tiden också xD
I morgon ska vi öva hela förmiddagen med niorna i kyrkan och efter det ska vi städa skåpen och sånt. Sen efter lunch ska vår media/musik-grupp uppträda live inför heeela åttan. Wish me luck, lär ju tappa bort mig innan refrängen haha. Och jag som har gått gitarr i flera år minns ingenting. Eller jo jag kan ta ett D ackord, hallelujah!
Nu på eftermiddagen tvär blev det sommar också, varmt och strålande sol! Jag låg ute och schtekte i trekvart och nu är det fortfarande 19 grader i skuggan! Som Anna skulle sagt: vi ber till AIK-gudarna att det här håller i sig nu!
Puss.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback