You've made a fool of everyone.

Kom hem för nån timme sen. Kul har vi haft! Sen fanns det lite mindre trevligt folk, jag umgås inte med rastister.
Blev inte riktigt som planerat, men har iaf träffat nytt folk osv.
Idag skaulle egentligen mamma hämta mig hos Saga, men hon stannade hemma för att det var så dåligt väder. Så det blev att ta bussen istället, men det gick väl lika bra det! Har förövrigt ätit en suuupermegaasgod lunch idag, macka med ost&skinkröra, jag vet att det kanske inte låter sådär jättegott, men det var det!
Snart ska vi väl äta middag antar jag, även fast det känns som att jag nyss åt lunch..heheh, tjosan vad mycket matsnack det blev i det här inlägget....det här inlägget, liksom mina andra var i princip värdelöst.

puss
//F

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback