You don't know how lucky you are.

Igår var det bortamatch mot Luleå. Vi var hemma hos morbror och åt samtiidigt som vi såg hockey ;)
Sen hade jag tänkt att se JVM, men jag var så jäkla trött, så jag somnade typ just innan det skulle börja, jag ångrar mig att jag inte stannade uppe för att se den...
Idag har jag nästan inte gjort någonting alls, eller jag har typ gått en promenad that's it. Annars har jag bara omgåtts med nära och kära. I morgon åker vi hem :( och snart börjar skolan om, vilket känns som vägen till helvetet just nu...eller det är kanske att ta i, jag saknar ju ändå klassen och det där, men 1234567890 läxor i veckan är något jag VERKLIGEN inte ser fram emot.

//F


Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback