Life's a rollercoaster

Jaani, jag har träningsförbud och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vill inte säga mer än så.
Idag har jag varit i skolan och sånt där kul ni vet. Sen hem, käka tidig middag, för att sen bege sig mot dansen.
Imorn har jag SOVMORGON♥ börjar 10.10 feel free to be jealous. Haha nä, så kul är det kanske inte då vi måste sluta en och en halv timme senare än vanligt.
Längtar tills på fredag! Grattis i förskott lill-stumpan! (Anna) Då ska vi förhoppningsvis träffas och hon ska få resent och smaka mitt otroooliga bakverk ;)
Har inget med inlägget att göra men här har ni Min otroligt proffiga PIZZAAh....
Pöss

Comments

hahaha ja skulle typ döda för att få ett träningsförbud så man slapp träna-.-'

tiihii

2012-01-25 // 21:16:23

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback