Om jag bara slapp dig.

Hej och förlåt för dåligt med uppdateringar, men som ni vet är inte livet på topp just nu för mig och jag har under de senaste dagarna begravt mig själv i skolarbete. Har gjort typ 20 uppsatser och har jobbat fram till vecka tolv tror jag :$ hehe
Idag ska jag göra nåt himla frågegrejs som tar 1.5 timmar och jag kommer att dö av tristess.
Eftersom jag har gjort i princip alla läxor jag kan så har jag nu satt igång en tecknad film. Hehe, normalt. Samtidigt har jag laptopen i knäet och kollar runt på bloggar osv. Nästa vecka ska jag nog få göra både matte och spanska proven. Hoppas det går bra.
pöss på er!
söt saknad tjej.

Comments
» saga

men de finns juh bättre bilder!!<3

2012-02-23 // 18:10:56

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback