I said it and I still mean it.

Sorry kära läsare för att jag inte är en storbloggare, men blogglusten ligger väl på noll just nu.
Idag har jag varit i skolan, var inte med på gympan för att jag har ont i halsen och det var väl helt ok att slippa åka skidor när det är -15 ute. Asså jag döör, jag visste verkligen inte att Gavin DeGraw är i Sverige och höll verkligen på att börja flenna då jag läste det på fb. HERREGUUD!! I MORGON KOMMER SAGA♥ Woopwoop. Hon kommer kring halv sju så det blir att åka raka vägen till hockeyn sen! Hon stannar hela helgen och det blir nog askalasbra! Vi ska shoppa, kanske gå på bio, PRATA osv. Aja ni fattar typical girl stuff ;)
Sovmorgon i morgon dessutom, till 10.10 och slutar 13.40 pretty niiice...
PöSS

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback