Tur att man har mycket att göra...

Vad är din mentala ålder ?
[ ] Vet hur man kokar kaffe.
[ ] Tvättar kläder själv.
[ ] Kan laga mat själv.
[ ] Tycker att politik är spännande.
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner.
Totalt:
[ ] Går i skolan alla veckordagarna.
[ ] Har en penna med mig överallt.
[ ] Har aldrig fått kvarsittning.
[ ] Har sett talkshows.
[ ] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det.
[ ] Dricker kaffe minst 1 gång i veckan.
Totalt:
[ ] Vet hur man startar en diskmaskin.
[ ] Kan räkna till 10 på ett annat språk.
[ ] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det.
[ ] Föräldrarna litar på mig.
[ ] Kan klippa gräset.
[ ] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt.
[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna.
[ ] Pluggar när jag borde.
[ ] Lyssnar och tar till mig på lektionerna.
[ ] Kommer ihåg att mata djuren.
Totalt:
[ ] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det.
[ ] Kan städa upp efter mig.
[ ] Det första jag göra när jag vaknar är att dricka en cola light.
[ ] Kan gå till en affär utan att köpa något jag inte behöver.
[ ] Förstår skämt första gången jag hör dem.
[ ] Kan skriva fort på tangentbordet.
[ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme.
[ ] Kan se på någon het utan att tänka på sex.
[ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar.
Totalt:
Jag blev - år gammal
http://listfolder.com/?p=2&id=146
HUR
Svarar du i telefonen: Hej det är Fanny / Hallå
Gör du när du är kär i fel person: eeh va?
Tycker du om gul-bil-leken: HELL NO!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: några hundralappar och en tjugolapp :D
Mycket är klockan: 17.08
Många kontakter har du på msn: Är aldrig inne där...
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus tittandes på tv, heh.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Har en HTC, då är det ingen sådan lista.
Pratar du med på msn just nu? -
Ringde dig senast? Mamma
Pussade dig senast? -
Vill du kasta en sten i huvudet på? -
Saknar du mest just nu? Mormor
Ska du träffa imorgon? Anna
Sov du med senast? -
Vem fick du senast sms av? MAmma


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Nej, det är way to dangerous!
Gråtit en hel natt: Tror inte det.
Druckit så du spytt: njet.
Åkt vattenskidor: nae:(
Åkt rullstol: joorå, men inte för att jag har varit skadad.
Gjort en bakåtkullerbytta: Jaa...aj.
Köpt lösgodis för över 50 kr: JAJAMÄN
Haft träningsvärk: haha näe, aaaaaldriiig ;)
Önskat att du var det andra könet: säkert
Föreställt din kompis i rosa kanindräkt: say whaaat?

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback