Coca Cola

Jag och Anna hade jättekul igår och jag har nog inte skrattat så mycket på evigheter känns det som!
Jag drack även läsk för första gången på evigheter, alltså sen i augusti!!

Vi planerade bl a inför sommaren och gjorde en "To do"-list för sommarlovet 2012!
Blir bra, nu ska vi bara se till att bocka av ALLA punkter ;) eller hur Anna? speciellt - evol ni llaf     bara Anna som fattar. Jag lyckades även få tandkräm över hela mig, fråga mig inte hur jag lyckas, det är så typiskt mig...

sööt Anna förra sommaren :D
Aja idag åker vi nån gång efter lunch och innan det ska jag duscha...om jag orkar, det kändes väldigt jobbigt just nu. Hehe latmask.
Nu ska jag kollan in lite bloggar. Puss!!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback