Kom på att jag inte bloggat idag...

..såå nu tänkte jag uppdatera er lite om vad jag har gjort idag.
Ätit, hostat, ätit igen, hostat lite till och sen hockey. Det blev ett mål som egentligen inte borde ha godkänts och det slutade med en förlust :(
It's do or die tomorrow!
fina, glada Anna igår :)
I morgon blir det att byta däck på cykeln och traffa släkten och fira en kusin som fyller hela 18 år! Grattis säger vi!
Har egentligen inget supermega intressant att berätta, det händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu.
Caio!

Comments

Jag vet inte hur öppen du är med det här men om du själv vill så skulle inte du kunna berätta mer om din ätstörning? Jag skulle då tycka att det var jätteintressant att läsa.

Och vem var det som bestämde att du skulle vara hemma från skolan, eller var det du som ville det?

Förlåt om du kanske inte vill prata om det på bloggen och speciellt eftersom jag är feg som inte skriver namn ens men det skulle vara väldigt uppskattat om du svarade:)

2012-04-14 // 19:56:54

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback