Goodmorning

Solen skiner här och jag hoppas det blir bra väder så jag kan vara ute nån stund idag.
Det blir väääldigt mycket stillasittande och jag är sååå less på det! Men till veckan så kommer jag kanske få lov att ta en lååångsaaam 30-minuters promenad varje dag. Det vore underbart!
Vill tillbaka till skolan nununu! Det känns som om jag har varit borta en evighet och att jag aldrig kommer att komma i kapp det de andra har hunnit med. Det känns också som att klassen har blivit mycket tajtare under tiden jag har varit borta, så när jag kommer tillbaka så kommer jag vara värsta outsidern -.-
Kan ju bara berätta att snäll som jag var köpte jag ett påskägg, 9.9hg godis och en marabou premium till Anna igår ;) Jag har en känsla av att hon blev rätt så glad ;P

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback