back on track

Är SÅ. JÄVLA. NÖJD. över mig självoch gårdagen. Helt otroligt, ni skulle bara veta.
Annars då? Jo vi såg hockeyn hos min morbror, som senare visade sig vara en repris?! Haha, fail. Ja ba; Ååh, men Bellemare har ju såå otur, det är ju nästan som déjà vu. Så vi hade suttit och sett på en repris -.- och vi tyckte att det var väldigt konstigt att allt var så likt förförra matchen. Tards.
Såå, den egentliga matchen förlorade vi...skiit.

Idag ska jag se det absolut sista One Tree Hill Avsnittet, kommer att flenna skallen av mig när det är slut. Asså allvarligt, jag vet inte vad jag ska göra då.....

OERHÖRT INTRESSANT INLÄGG, jag vet. Anna kom igeen nu!

Jag fattar typ inget på instagram och känner mig vääldigt teknisk...hehe

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback