18 osammanhängande frågor...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "Rent stärkelsemjöl, framställt av potatit. Ger en klar redning" - Vår kokbok
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? en sladd
3. Vad var det senaste du såg på TV? Ehh, asså som jag verkligen SÅG på så var det förmodligen nån skit på MTV igår..
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 08.20
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? En klocka som tickar
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Det var nog Thailand förra året :D saknar det som faan...
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? facebook, bloggar osv.
8. Vad har du på dig? jeans och en röd långärmad tröja.
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad? Inget jag minns
10. När skrattade du senast? Igår kväll. Minns inte senast jag skreáttade så mycket, så det var häärligt!
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? mormors tavlor
12. Har du sett något konstigt på sistone? tror inte det
13. Vad tycker du om den här utmaningen? skulle inte kalla det utmaning, men den är väl okej.
14. Vilken var den senaste film du såg? jag minns inte senast jag så en HEL film...hhehe
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? GODIS, haha nämen ett STORT hus och sätta in massor på banken och sen skänka en massa till välgörenhhet
16. Tycker du om att dansa? Yes
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Har ingen aning...
18. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Jajamän, vill till USA!!!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback