Varför är jag vaken nu??

Det kan man ju fråga sig eftersom jag och en viss Saga var uppe till klockan SENT eller tidigt och pratade med några dudes i telefonen...Hmm mer borde jag nog inte säga hehe;)
Är iaf ´JÄTTETRÖTT för det var inte tänkt att vi skulle vara uppe så länge utan att vi faktiskt skulle lägga oss i tid och sedan ut tidigt och springa, meen så blev det inte och eftersom Saga sover så blir det nog inget av. Hennes buss går typ 11 så vi hinner nog just så pass stiga upp. Jag har inte rört på mig på 6 dagar och håller på att bli galen!

Idag ska vi ha värsta släktmiddagen, tror jag. Med några utav mina små kusinbarn♥ osv.
Aja orkar inte skriva mer nu så

puss

F


Comments

haha, men du måst nästan erkänna, vi hadd riktigt kul när vi prata me dom ;p <3

2011-11-09 // 19:07:35
» F

Haha ja jävlar, det måste vi göra om! Har inte skrattat så mycket på väldigt länge!

2011-11-09 // 20:39:55

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback