Tecknade filmer - topplista!!
Njae kanske inte men nån slags topplista enligt mig iaf.
Vi går från 15:e plats upp till första plats. (Jag vet jag är barnslig )
15. Happy Feet
14. Simpsons the movie
13. Lilo Stich
12. Toy Story
11. Djungelboken
10. Shrek
9. Monster House (lääääääskig )
8. Mulan
7. Oliver & Gänget
6. Hitta Nemo (också lääskig!!! ;P)
5. Ett småkrypsliv
4. Lady och Lufsen
3. Monsters Inc
2. Bambi
1. LEJONKUNGEN
Vad tycker ni?
Vore kul om någon kommenterade ;)
Puss
Vi går från 15:e plats upp till första plats. (Jag vet jag är barnslig )
15. Happy Feet
14. Simpsons the movie
13. Lilo Stich
12. Toy Story
11. Djungelboken
10. Shrek
9. Monster House (lääääääskig )
8. Mulan
7. Oliver & Gänget
6. Hitta Nemo (också lääskig!!! ;P)
5. Ett småkrypsliv
4. Lady och Lufsen
3. Monsters Inc
2. Bambi
1. LEJONKUNGEN
Vad tycker ni?
Vore kul om någon kommenterade ;)
Puss
Trackback