Denna dag slutade bra ;)

Har varit ute typ hela dagen, skulle ha varit med Anna men hann inte för vi skulle till kusinerna där vi var hela dagen. Det var ärligt talat lite tråkit till en början, för dom skulle flytta några stooora stenar vilket typ tog ett år men sen åt vi och fika, mums... ;)

Men sen då blev det superkul för då tog Lukas fram en fyrhjuling och då fick vi åka... GUUUU va jag skrek. Hah, fick också åka traktor :P men bäst av allt:

Jag fick hoppa på en gamm-SAAB :D Yeah det var kul!

Och nu när jag kom till mamma på kvällen så var några av kusinbarnen här och lekte i en lekpark, dom körde helt slut på mig ;P

Imorn tror jag det blir att ta det lugnt...

hade

frallan

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback