Lyckad dag - Lycklig mamma

Dagen blev lyckad!
Superkul, folk i alla åldrar från ett till åttiotre ;)

Dagen började med att min kusin, hans "tjej" och deras två barn kom kring 10, sen dess har jag typ varit barnvakt. Men det är kul =)
Det har varit folk som har sovit över här sen i onsdags, så jag, mamma, och mormor har delat säng... ;) Haha trångt och varmt *puh*

Ikväll så var det släkt och grannar här, alltså var Anna också här =D
Hon och jag var med barnen typ hela kvällen, man är trött nu!
Speciellt Anna, hon höll på somna, nu var det ett tag sen dom for men ändå.

Jag var livrädd att en viss person, skulle massakera min dator, men jag tror att den lever, just nu iaf, annars jä*lar!




Puss & God natt




Frallan

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback