We will never be never be anything but loud.

Hola people!
Har typ just käkat lunch hamburgare♥ efter ännu en dag på stan. Denna gång blev det med mi padre för att byta en tröja jag fick i julklapp som var för stor, men fick iaf med mig en parfym och en hockey tröja (tack pappa!) hem :D!!
Fick 1000 kr på julafton och jag har kvar ca 100 spänn. Ehehe, det är ganska standard att jag köper skor...;)
De senaste dagarna på stan har iallafall resulterat i att jag har 1par nya fina stövlar med kilklack, en ny parfym, en ny Sammasomvanligt mascara, ny hårspray, klistermärken att pimpa mobilen (skalet) med, puder från MUS :)

Det var egentligen tänkt att jag skulle träffa Alice♥ idag, men så blev det ett jävla tjafs (inte med Alice) som jag verkligen inte förstår mig på.
JAG SAKNAR DIG ALICE, VI MÅSTE SES SNART♥

pöss
/F


Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback