Våra brister gör oss till människor.

Caio people.
Hur har er dag varit då? Kanske tidigt att fråga men..min har varit ganska chill, för vi hade hål och då for jag hem och åt, sen på eftermiddagen såg vi filmer som mediagruppen hade gjort och lyssna på musik som vissa hade spelat in osv..
Ja nu ska jag iaf snart köra Zumba eftersom det känns som ett år sen jag träna, I'm goin' craazy, hade egentligen tänkt träna igår, men då blev det stan med mamma istället:)
Igår fick jag även lite julklappar av henne: ginatrosor x3, slalom-underställ, AMY W. Lioness: Hidden treasures, en pyjamas. Sen på stan fick jag även en jumpsuit att ha på mig på julfesten imorn och ett par handskar :D TACK MAMMA!♥
Puzz
F

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback