Man skadar inte den man älskar.

I fredags hade vi övernattning med klassen, det var väldigt trevligt, mysigt osv.
Då, som ni säkert förstår, blev det inte så mycket till sömn och på lördagen så åkte jag bil typ halva dagen, och på kvällen var vi på nån julfest. Idag fyller min mormor♥ hela 84 år så ett stort grattis till henne. Vi var där och uppvaktade henne och så. Lyssnade på då pensionärerna pratade om döden och sånt där skoj nivet ;)
Nog om helgen.
Imorn ska jag klippa mig, far en timme tidigare från skolan och kring två imorn sitter jag och får håret sköljt och är nervös som fan. Har ingen aning om hur jag vill klippa mig eller något, så det är väl kvällens dilemma.
Nu är det inte alls långt kvar till jul och lov! Äntligen, efter en lång termin med många läxor prov osv. så känns det oerhört skönt att kunna slappna av.
Puss
/F

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback