Life's good.

Så jävla nice med jullov! Idag fick vi betyfen och kan säga att jag är varken nöjd eller missnöjd, men det var väl ok. Jag har vääääldigt höga krav på mig själv och jag blir väldigt sällan nöjd. Eller jag är aldrig nöjd med något jag själv har gjort för jag har alltid kunnat göra något bättre. Men det kunde ju ha gått sämre...
^^ mammas lussekatter, de blir så himla perfekta varje gång att jag känner mig helt värdelös när jag själv försöker ;(
Nu ska jag bara slappa fram tills middagen och sen blire julfest på skolan :) det blir nog kul! Det brukar då vara det speciellt när lärarna gör bort sig på scenen ;) Ska ha på mig en jumpsuit med pärlor från bikbok och den är väldigt fin, men pärlorna lossnar fan hela tiden! Hoppas den håller året ut, för jag ska nämligen ha den på nyårs också.
puss
F

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback