I wanna know what love is, I want you to show me.

Idag har vi typ varit och kollat lite på mellandagsrean, och adet var FULLT med folk och bilar överallt, så där stannade vi inte länge. Ikväll har jag varit med Anna, vi pratade och såg nån film om apor, den var bra, minns inte namnet bara. Anna for för ett tag sen, jag har även hunnit träna lite grann, känner mig som en levande köttbulle efter all mat och allt godis osv.
Imorn blir det (?) stan med Anna, vet int evad jag ska köpa, men fick en del pengar nu så, kanske köper mig en ny parfym eller nåt ;)
Just nu gör jag inte mycket, kollar olika bloggar osv, har SATC i bakrunden. Tänker kanske lägga mig snart om inte fler blir sociala, inte för att jag är särskilt trött, men ändå. Skönt.
vi höres♥
/F

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback