People always told me be careful of what you do

Jahapp, tänkte jag kunde vara schysst och blogga lite.
Just nu gör jag inte så mycket laddar över låtar till mobilen, typ 20 av låtarna är MJ hehe.
Ser lite tv också, nån skit på MTV.
Ska duscha snart, hehe var ett bra tag sen jag kom hem från dansen men, vill inte duscha då jag är själv hemma. Tvångstankar.
Imorse 08.00 var det jogging med skolan, gick jävligt bra, om jag får uttrycka mig så. Nämen det gick bra iaf. Har ju sprungit ganske ofta där i sommar så visste ungefär hur det skulle kännas att springa. Men överraskande bra ändå tycker jag.
Sen hade vi en timmes rast, då for jag hem och duschade istället för på skolan, tycker duscharna på skolan är gross. Så det blev perfekt. Hem - duscha - fixa sig - skolan.

Sen följde Alice mig hem innan dansen.
Terminstart på dansen ikväll och det var jättekul! Tiden bara flög iväg.
Hade väldigt roligt.
Ska gå nu, hörs :*

F

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback