Sånt här tråk som alla andra gör...

Dagens låt:
Dagens dusch: Va? Elr asså jag ska duscha snart, men jag fatta typ inte? :S
Dagens frisyr: Det fick min kudde bestämma ;)
Dagens smink: Na- thing ;)
Dagens händelse: Jobbigt nog att stiga upp.
Dagens planer: Inget än så länge, får se sen..
Dagens vill ha: HOCKEY!!!.
Dagens saknad: Hah, SOMMARLOV!
Dagens drog: Tuggummi.
Dagens tråkigaste: Jag vet inte :S repriser på TV kanske.
Dagens måste: Den får jag fundera lite på.
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: -
Dagens mat: Tacos ikväll :D
Dagens sjuka: Inget sjukt har hänt än så länge ;)
Dagens kärlek: Datorn :*:*:*
Dagens mående: OK, lite trött och så, men annars helt okej.




Frallan

Comments

sv; det är korrekt, men din kommentar var lång, men eftersom du hade kloka saker och säga läste man hela :D ja går man ut med "dubbla budskap" i bloggen blir det många spekulationer, så lite privat kanske man måste ha

2011-04-03 // 13:19:27

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback