Nu har Alice farit hem...

Nu har ALice farit.
Vi hade rå kul! Vi tog kort såg film, baka osv.
Men nu har hon farit och Ludde blev deppig =(
Han äääääälska verkligen Alice!
Hah, han tycker att jag är tråkig som inte leker med honom ;P
Så nu ligger han och tjurar.

Ludde för 10 minuter sen =)

Idag gjorde vi pannkakor till lunch.
Alice's blev goda men inte mina =(
Men jag KAN INTE BAKA ELLER LAGA MAT!

Har inte så mycket att skriva, vill ut i solen och pressa för att försöka tävla med Anna men det går nog inte ='(
Anna blir typ brun även om hon har overall och det är vinter...
Orättvist när jag blir gul som en citron när jag är i solen =(=(=(

Hehe, bra inlägg...
Nu ska jag kanske gosa lite med vovven och ut i solen med honom.
Och sen blire att ta en härlig dusch och se OTH.


Puzzzzzz

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback