I'm addicted, and I just can't get enough

Jahapp, slutade ju somsagt 10.40 for då på ica med Emelie.
Sen när jag kom hem då kände jag mig så himla trött (efter den lååånga skoldagen) att jag satt mig i soffan och där blev jag fast med laptopen i knäet. I några timmar, haha.
Sen då fråga typ Anna om jag skulle vara med i basket med henne och Wilma.
Så då körde vi det ett tag, allt för att slippa att göra spanska!
Hah, men den är till fredag men har inte tid imorn för då ska jag vara med världens bästa Alice! :*
Och på torsdag ska jag och AnaPana på hockey =D
Så jag måste göra den idag, har inte lust, men när har man det?
Aja, får väl slita mig ifrån datorn nu då och göra spansk-hvetet.

Men ikväll är det ju iaf borta match mot Färjestad tror på förlust, men man kan ju hoppas.
Har det att se fram emot iaf.

Fin bild på Ludde från i höstas(?) nått sånt. <3

Puzz

Frallan


Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback