Nämn något som gjorde dig glad i(förr)går: Jag såg David Rundblads bil!!! :D:D:D:D (Såg även Melker Karlssons bil ;)

Vad gjorde du kl 08 imorse: ZzZzZzZzzzzzz.....

Vad gjorde du för 15 min sedan: klädde typ på mig...

Det senaste någon sa till dig: Vad får du ut av att se hockey?

Det sista du sa högt: Så kan du ju inte säga, du gillar själv att se det.

Vad har du druckit idag: inget

Vad var det senaste du åt: Typ godis, igår

Vad var det senaste du köpte: ögonfransböjare

Vad är det för färg på din ytterdörr: svart

Vad är det för väder hos dig nu: typ monligt, 7 grader varmt. Men ingen sol ;(

Godaste glassmaken: Isglass - cola

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: NEJ

Sover du tungt: Jao, det kan verklihen säga, det går typ inte att väcka mig. En långtradare skulle kunna köra förbi mitt huvud och jag skulle inte märka nått ;)

Drömmer du mardrömmar: Det var längesen jag gjorde det.

Trivs du med ditt jobb: SKOLA    X-(

Favoritklädsel: Det är olika, beroende på humör och så, men typ leggings och nån tunika.

Favoritlåt just nu: Det håller på att hända igen!

Vad ser du om du tittar till höger: Min lilla go' palt, Ludde.

Vad gör dig glad just nu: Fortfarande att jag såg David Rundblads bil i förrgår, hah jag ttog kort på den också XD

Vad ska du göra härnäst: Äta något...

Höger eller vänsterhänt: the right one

Humör just nu: Glad, lite trött, sög att vi förlorade igår, och att det är söndag. Men ändå glad ;)

Favoritgodis: Nån salt.

Kläder just nu: Alldeles för stora leggings och ett långt linne.

Sommarplaner:? Ingen aning, men eftersom vi har varit i Thailand så blir det nog ingen lång resa.

Hur många kuddar sover du med: 3 eller 4, hehe och jag använder alla ;)

Spelar du något instrument: Har spelat piano och gitarr, kan fortfarande spela piano, men har typ glömt bort hur man spelar gitarr.

Morgon eller nattmänniska: NATT!

Vad är viktigast för dig: Svår fråga, men typ kompisar.

Är du kittlig: Hehe, alla som känner mig vet att jag är kittlig nästan överallt ;)

Snarkar du: nej.

Stjärntecken: Jungfrun

Äckligaste insekten: långbensskranka

Längtar du mest efter just nu: SoMmArEn!!!


Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback