+40 i solen eller fel på termometern?

Jaa ni ser ju ^^
Innan vi for till kalaset så kolla jag på termometern och den visade +40 I SOLEN alltså.
I skuggan var det "bara" +20.

Gammal bild på Luddsen

Min kusin fick då nått han ville, tro jag ;)
Typ en fiskehåv och en fiskelåda.
Fodral av oss till sitt nintendo XL nått, asså jag vet inte vad det heter men jag spelar inte sånt, ok?

Aja hoppas att Anna svarar snart på det jag har skrivit till 'na.

Kan hon inte bara komma hem?
Hon kom å vara så jävla brun också... blää och här sitter jag, lagomt albino.

Vill även be om ursäkt till er som trodde att det skulle komma filmtips i torsdags, jag glömde bort det men nästa torsdag är det förhoppningsvis tillbaka.

Frallan

Comments

sv; då är du längre än mig! ;D

2011-04-23 // 19:08:35

1,59 ;D

2011-04-23 // 19:14:01

är inte asiater korta ;o

2011-04-23 // 20:12:11

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback