hej hej

Imorn är det nyår =D
Yes,
Har ni några nyårs-löften?

Jag har faktiskt kommit på några :P

  1. Vara snäll ... (men det är jag ju alltid så det är ju nemas problemas =)
  2. Bli vig ;) (innan 2011 slut ska jag kunna gå ner i split eller spagat. Vet inte vilket som e vilket:S)
  3. Lägga pengar oftare i sånna här bössor till ex. Cancerfonden.
  4. Lära mig att hålla koll på mina saker, är typ slarvigast i världen! Jag har ingen koll alls på mina grejor.
Sådärja, nu vet ni det, nu kanske jag ska fixa designen har inget att göra.


Puss


Frallan

Comments

försöker förbriilt få tag i löshår, ÄKTA HÅR.. till inte allt för dyrt pris. någon som vet vart det finns ? =) antingen ställe eller hemsida (:

2011-01-08 // 18:30:30

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback