Only a best friend can see the pain behind a fake smile.

Var som sagt på stan med Anna och Wilma idag. Jag köpte inget, men sparar till ett par skooor!!
Sen kring halv fem skildes vi åt då de skulle och kika på finfolk med finkläder i finbilar på balen, fintfintfint! Då cyklade jag hem och sen kring sex fick jag ett sms från Alice, som undrade om jag skulle med på cirkus. Jag slängde i mig middagen och fick skjuts av mamma dit. Vi hade värsta bästa platserna längst fram i mitten och det var huuur bra som helst! Orkar inte berätta, men det var skitbra! Tack Alice♥
2011-10-29 Jag och Alice på spa i Haparanda

I morgon är vi lediga (nationaldagen om ni inte visste det :O ) och då ska vi uppvakta farmor som fyllde år igår.
Puss

Comments
» Alice

Det var verkligen jätte kul, tack själv för att du följde!<3

2012-06-05 // 21:58:06

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback