Hata är ett starkt ord, men att säga jag älskar dig är luft nu för tiden.

Gårdadgen var super! Maggio var awesome och vi sjöng med i alla låtar. Fast vi nästan blev ihjältrampade av en massa fyllon som förstörde för alla...Thank you very much. Det är inte så lätt att försvara sig heller när det kommer en stor himla elefant som är packad och man är en tjej på 164cm. Men vi flyttade oss längre bak efter ett tag där det var lite lugnare och där man hörde mycket bättre. Efter hon hade sjungit klart signerade hon tröjor, skivor mm. och Sofia köpte ett linne, fick det signerat och jag tog kort..Jag hade min Maggio tröja som jag fick signerad i Umeå, så jag köpte inget...Sen efter några miuter ställde vi oss i kön igen och jag fick min arm signerad och en kram på det!
Sen efter tolv och jag behövde veeerkligen på toaletten men höll mig i över en timme för att se tAKIDA och cyklade sedan hem.
Helt okej kväll! ;-)
 

Comments
» sofia

Rubriken ??

2012-06-30 // 14:26:03

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback