YOLO

Vad var det senaste du sa högt? - Hejdå
Vad vill du göra i framtiden? - Bo i USA :D
Vad skulle du aldrig kunna göra? -  vet inte ;)
Vad är du rädd för just nu? - att det ska komma nån jobbig fråga ;)
Har du skärt dig någon gång? - SKA inte påpeka stavningen, inte med flit :P
Din sexuella läggning? - straight
Favoritsnacksen till fredagsmyset? - popcorn/godis 
Bästa filmen du någonsin sett? - The Blind Side kanske
Den bästa låten du någonsin hört? - Det växlar från dag till dag ;)
Vad för användarnamn brukar du använda? - Frallananna haha
Den bästa boken du någonsin läst? - läser sällan böcker xD men den här läste jag i sexan, en barnbok, men jag tyckteden var jättebra!
Är du en känslig person? - Ibland ja...okej för det mesta
Vem skulle du vilja ha bättre kontakt med? - finns så många!
Den finaste komplimangen du kan tänka dig? - Du är fin, på insidan och utsidan. Eller: Du är bäst! I get that a lot ;)
Vem vill du aldrig förlora? - Finns så många! Mina bästa vänner!
Har du varit kär på riktigt? - Ja
Är sex viktigt i ett förhållande? - kan vara
Är du en kreativ person? - har varit
Vad gillar du att göra? - umgås med trevliga människor!
En musikgenre du inte står ut med? - det som är skränigt
En filmgenre du hatar? - science fiction, fast det kan ju finnas bra filmer, men jag undviker de flesta..
Vad står det i ditt senaste skickade sms? - <3
Har du instagram? Självklart
Vem kramade du senast? - Alice
Vilken artist/band lyssnar du mest på för tillfället? - orkar inte rabbla upp alla, lyssnar typ alltid på musik så..
Senaste komplimangen du fick? - Minns inte..eheh
Din naturliga hårfärg? - den jag har nu, mörkbrunt.. Aldrig färgat ;)
Vilken hårfärg har du nu? - ^^
Sminkar du dig varje dag? - Näe :P
Något du älskar: Vara med dom jag älskar! 


Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback