Har ingen blogglust alls..

..så jag berättar bara vad som hänt i dag och vad som händer det kommande dagarna.
Idag steg jag upp tidigt för att se mina kära vänner bli konfirmerade. Det var oerhört drygt att sitta där i två timmar, men jag överlevde ;)
Bäst var ju när alla konfirmander hade gått ut ur kyrkan då de sjöng som när man har tagit studenten... För vi har blablabla.....FY FAN VAD VI E BRA! Hahahhaha....
Sen har jag solat med Anna och tvär-cyklat in till stan för att se hur mycket de hade packat ihop.
I morgon vet jag inte vad jag ska göra, blir säkert stan eller nåt. På tisdag ska jag vara med Alice och på onsdag ska hon sova över här och vi ska vara helt ensamma och ha skitkul!
Orkar inte skriva mer nu, puss!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback