Snön?!

Kan inte bara snön komma?
Förra året så kom snön den 10 oktober och då stannade den kvar. Snart är det ju den 10 november och det har inte snöat än! Tänk om det bara kommer jätte lite snö före jul. Tänk om det bara blir typ två decimeter snö. Hur ska vi i Norrland kunna klara oss med den här vintern ? Vi är ju vana med en meter snö typ.
Jag hoppas verkligen att snön kommer snart för annars vet jag inte vad jag gör.
Tänk att inte kunna hoppa från garage taken för att det är för lite snö! Jag skulle inte klara av vintern! Och alla dom som älskar att köra skoter tänk att dom bara kommer att få köra ett litet tag för att snön är så sen i år.
Jag fattar inte att dom i södra Sverige kan klara sig med lite snö!
Snön snälla kom!!

//Anna


Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback