Svar på frågestunden


1. vad vill ni bli då ni blir stora?

Frallan: Jag har ingen aning, har haft många funderingar...

Anna: Jag tror på polis<3

2. sommar elr vinter?

Frallan: Just nu vill jag ha SOMMAR!!!                                                                                                              
Anna: Jag fyller ju år på viner men nu är jag sugen på Sommaren!!!

3. Msn elr facebook?

MSN

4. regn elr sol?

Helst sol men regn är mysigt, men inte om det regnar ofta.

5. dom 3 finaste plagg i eran garderobb!:D

Frallan: en klänning jag köpte i Thailand "silke" inte äkta, men köpte den på en marknad.
Den är vit med lila blommor på. Råsöt dock lite stor.

Anna: vet inte kanske mina skolavslutningsklänningar.

6. glass elr tårta?

Frallan: HATAR tårta, usch fyfan...

Anna: Beror på vad det är för tårta/glass

7. musik elr sjunga själv?

Frallan: både och, men inte inför publik ;P

Anna: MUSIK!! (Fasst jag gillar att sjunga i duchen<3<3)

Vad är det bästa med och sämsta med att blogga? Motivera.

Frallan: Det bästa är att man får uttycka sig om bra/dåiga saker om sina känslor och vad man tycker om saker och ting.

Det sämsta är nog att folk som läser bloggen lätt kan döma en beroende på vad man skriver och tycker.
Och då kommentera det anonymt.
Jag gillar dock SNÄLLA anonyma kommentarer :*

Oj vad konstigt det där blev men kunde inte uttrycka mig pånått annat sätt.

Anna: det bästa är nog att man alltid har något att göra när man sitter vid datorn.

Det  sämsta är nog att det inte är så kul om man inte har några som läser. Fasst det har ju vi så det är nog bara

Hur länge har du bloggat ?

svar: Vi har snart bloggat i 2 år. Det här var våran första blogg och vi har startat många nya men halkar liksom tillbaka till FrallanAnna hela tiden ;)
Tid och datum från första inlägget-> 2009-06-13 @ 20:01:09

Vad har ni för sorts djur?


Anna har hönor och Frallan har hund (Ludde) och sköldpaddor.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback