Spelar pappas skiva ifrån 69

Idag hade vi somsagt simning med skolan.. Jaa vältränad är man ju inte. Efter ca 30 meter bröstsim så hade jag ingen känsel i armarna (?) Meen det gick över.
Sen skulle vi typ rädda livet på en plastdocka.
Alltså dyka efter den, och jag kan inte dyka utan att hålla för näsen :$ men det gick OK iaf.


I helgen åkte vi in i landet.
Till släkten där. Jag fick chansen att träffa 2 av mina kusinbarn och dom är helt underbara!
Ena bruden är snart 3 och andra är drygt 1 år.
Och hon som är 1 år hade inte lärt sig gå än .
Men då ni:

Hon satte sig på flaket av en trehjuling.
Sen reste hon sig och kom mot mig med utsträckta armar!
Häftigt. Och hon var så glad, hon är alltid glad ;)
Och hon på tre år är så himla go' och vi ska alltid göra allt som att går att göra hos dem:
hoppa studsmatta
åka rutchkana (svårt ord?)
och bäst av allt: SPRINGA

Hehe tur att hon bara än så länge är tre, annars skulla jag inte orka ;)
Nämen jag har VÄRLDENS sämsta kondition och nästa vecka ska vi springa med skolan =D
eller inte.
Efter det så är det jobbigaste på skolan över. Skönt, men det är inte förrän nästa måndag vid den här tiden jag kan säga det.


Jaja, låååångt inlägg ;*


Frallan

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback