Am I headed for a car crash?

Så, imorn är vi alltså lediga =D Weey, ska sova länge :P
Idag, har jag varit med Anna och Wilma, vi körde typ basket...

Jaja, jag ska inte tråka ut er med detaljer.

Haha, så jävla ful våran första header var ;)

Kollade på den här röst-saken, vilket ni var urusla på att rösta. Men aja, ni vill att vi ska skriva mer om kläder/smycken/smink.
Hmm, folk tycker sällan om min stil, hehe, annorlunde eller bara allmänt tråkig?
Javet inte, men jag har själv sällan mönster eller blommigt, inte ens tröjor med tryck. Inte ens randiga eller prickiga?!
Ojojoj, inte bra, jag är mer en svart/röd en färgad kind of girl. Nämen jag är lixom lite låst, jag skulle inte kunna gå och köpa ett par till exempel beiga byxor, jag skulle känna mig helt lost, eller typ en blommig tröja. Det är nått fel på mig ;)

Jag vet, ni läsare kan kommentera med en länk till nått snyggt klädesplagg? Det vore kul, förresten, jag är mörkhårig och har blåa ögon, kanske nått mode-monster vill hjälpa mig?

Jag är själv sån att jag INTE vill vara som alla andra, så det får gärna vara nått som inte ALLA har :*

Frallan

Comments

Comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (won't be published)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback